fredag 27 juni 2008

Torsk och annat smått o gott

Har en fundering varför Oliwer bara äter hälften, kan det vara att han fortfarande har torsk (svamp) som kanske han smugit sig ner i halsen och gör ont... hmm ska kolla in hans mun när han har vaknat och se om det fortfarande finns några blåsor.


Idag på förmiddagen har vi varit på stan, det var jättemysigt, Så längesen jag gick på stan med Anton. Det blev lite shopping på systemet (vi ska till Olstorp imorgon), ett skärp till Anton, pyjamaser o Sockar till Oliwer, En tunika och leggings till mig OCH två par adidias 3/4 byxor på Intersport skitsnygga MEN naturligtvis tog jag fel storlek till mig, de var för små :S Så nu är jag irriterad för att jag måste in och byta och självförtroendet sjönk ner till NOLL igen, känns som jag inte förstår hur stor jag är egentligen.


Men men skitsamma det är ju bara att byta och se till att dem byxorna blir för stora :) Hittade inga kläder till bröllopet dessvärre, men ska in till staden nästa vecka och kika lite, det löser sig nog.


I eftermiddag ska jag och Oliwer heja på brorsan när han spelar Skadevi, resten av kvällen vet jag inte. Anton jobbar så vi får väl försöka hitta på något.


Imorgon ska vi på utflykt till Herrljunga, det är en stor loppis där så jag och Anton ska plocka fram våran fantasi och kreativitet och hitta lite inredningsprylar :) Det ska bli mysigt!

Sedan så blir det förfest hos Petter och Filippa innan vi drar vidare till Olstorp :)


Nu ska jag...hmm tänkte gå ut på en promenad men tittade ut genom fönstret och insåg att det regnade så det får vänta lite till.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh va mysigt mä utflyckt till en loppis. vill också göra nått sånt. de ä så skoj. man kan hitta mycke kul!