torsdag 26 juni 2008

fotboll o samvete

Har tittat på fotboll hela kvällen, började på Väringsvallen där Väring spöade Korsberga med 3-0 och sedan fortsatte det i Tvsoffan framför Ryssland-Spanien, som inte alls blev så spännande som man hade hoppats :S


Vi ska på bröllop 5e Juli och jag börjar få riktig klädångest!! AHHHH vad ska jag ha på mig??? På stan finns ju bara massa fula REA kläder :S


Oliwer har inte mått bra nu på eftermiddagen, han har varit varm och ätit bara hälften av det han brukar äta, han har varit sådär halvroad :S kollade febern nyss men ingen feber i allafall! Får höra med BVC imorrn om det fortsätter.
Å så har jag fått så himla dåligt samvete för att jag inte orkade kämpa med amningen, hade jag fortsatt lite till hade det kanske blivit bättre.. Det känns som alla dömer en när man sitter och ger honom flaska, eller när de frågar om amningen o man är tvungen att berätta att det inte funkade, den snällaste kommentaren jag fick "Men hur ska du då kunna gå ner i vikt?"
MEN jag får vara glad att det funkade i 2 månader iallafall..glad för det lilla..

jag hatar också antons chef efter dagen, Anton får antagligen inte vara ledig mellan 16-19 på måndag, så han kommer inte kunna vara med när föräldrargruppen ska träffas med barnen! KUL för mig att gå dit själv med Oliwer, när alla andra kommer i par!! FAN vad arg jag är!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska inte ha dåligt samvete. Du gör de bäst för Oliwer.. ibland är inte amning de bäst. Speciellt inte om man ska behöva må dåligt över den. De ska va mysigt å när det inte är det längre utan bara ett krav å ångestladdat så är de inte bra för varken mamma lr barn.Ja vet att de ä tufft när man vill å de inte funkar. Men de känns bättre efter ett tag. De blir underbara barn även om dom inte ammas! Bara dom får kärlek å det ver ja att Oliwer får!!!/kramar

Anonym sa...

Inget dåligt samvete!!!!! tänk hur jag reagerade jag va ju helt inställd på att jag skulle köra flaska från början de va ju du som övertalade mig å testa amning, så nej du behöver inte ha dåligt samvete, du gör ditt bästa å de som är bäst för er båda..
håller med sara de blir underbara barn ändå.. du är bäst!! Love U kramkram