torsdag 12 juni 2008

Smulan!

Ska in med smulan till djursjukhuset snart, ska kolla hennes haltande tass, dock halta hon mindre idag men det är väl lika bra att åka och kolla det för säkerhetsskull!

ska hälsa på jobbet idag med lillen, det ska bli roligt att komma tillbaka och träffa alla!

Var jätteledsen igårkväll, vet inte vad det berodde på egentligen, sockersug blandat med lite frustation, det är jobbigt att försöka gå ned i vikt. Har iallafall gått ned ett kilo den här veckan. Försöker tänka bra tankar att jag kommer må mycket bättre när jag har gått ner de där kilona, men just nu känner jag mig bara hungrig, trött och allmänt utan energi. MEN det blir nog bättre när man har vant sig vid GI kosten.

NU ska jag och Oliwer lägga oss i sängen igen och försöka sova lite..

Inga kommentarer: