söndag 15 juni 2008

trötter

Känner mig lite trött idag, vet inte varför. Det blir ju inte bättre av att jag ska upp inatt och hämta brorsan istan, han är ju på balen nu!

Brorsan skötte sig fint på sin student! Han var så fin! Fick stipendie, bästa kamrat (framröstat av klasskompisarna) måste ju vara skitkul att få ett sådant stipendie!
Vädret var bra, kom en liten skur när de sprang ut men den sluta lagom till kortegen!
Oliwer skötte sig superbra hela dagen!
Väl hemma i Horn, fick vi smörgåstårta (inte bra GImat) och Stoffe blev skitsur på farmor, hon kom för det första jättesent, (han ville ju åka till stan) och sen kläckte hon kommentaren "Ska du se ut sådär när du går på fest?" hehe då fick han ett utbrott "NE JAG SKA GÅ PÅ PROMENAD FÖR HELVETE!" (ni som inte känner min bror ska veta att han är normalt världens lugnaste person) hehe det var roligt att se en annan sida av min bror!

Just nu håller jag på att ladda upp lite bilder, ska framkalla bilder! det är ju så roligt, men man gör det ju så sällan!

Imorgon ska jag skriva på alla dopinbjudningar så vi kan skicka iväg dem, beställde på extrafilm, de blev skitsöta! :D Och så blir det en morgonpromenad och GImat..
Det känns riktigt bra med GImaten, visst vi kör inte stenhårt och har fuskat mycket på helgerna men vi lagar mat varje dag och för oss är bara det ett stort steg framåt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktiga ni är!! vill också få tummen ur å äta "duktigt" du får berätta för mig hur ni gör sen:-)/kramar