lördag 7 juni 2008

smulan

Smulan haltar på ena frambenet :S hmm vet inte vad hon har gjort, får nog ringa djursjukhuset på måndag. Blir ju lite orolig för henne nu när hon är Utekatt.

Måste ringa om dopet på måndag också, hmm Oliwer får döpas rätt sent, men det skiter jag i, han blir ju iallafall döpt, får hoppas att församlingshemmet inte är upptaget den dagen bara, vill ju inte ha hit allt folk.

Är jättetrött idag, känner mig allmänt låg, beror lite på det där brevet tror jag, åh jag kan inte sluta tänka på det. O sen är det såå tråkigt att gå hemma nu. Trodde jag skulle vänja mig, lillen är ju ändå snart tre månader, men jag är riktigt rastlös på dagarna. O Anton jobbar ju självklart massa, känns som han aldrig är hemma och är han det så är han supertrött, och då är ju jag jättepratglad när man inte har pratat med någon vuxen människa på hela dagen.

Men men..

Vi hade det iaf jättetrevligt igår, åkt båt på vänern, till någon liten ö, grillade och badade. Det var superfint! Anton och Matthias åkte vattenskidor, det såg kul ut :D


Nu ska Ronia komma förbi och grilla lite, kul och hitta på någonting på lördagskvällen :D Annars vet jag att det blir så att Anton somnar framför tv.n kl 20, jag blir skitarg och vi går och lägger oss kl 22, kul lördag liksom! hehe hemskt vad positiv jag var idag NOT..

Så blir det ibland. Oliwer sköter sig iaf idag sov han till kl 9 :D Älskar honom över allt annat!



Oliwer med Morfar :D
TjinG!


Inga kommentarer: