måndag 9 juni 2008

Måndag igen..

Nu sitter man här igen, jag är så himla rastlös på dagarna, det är tur att Oliwer är vaken lite mer nu så man har någon att dadda med lite! Han skämmer verkligen bort mig han har kommit in i värsta sömnperioden, somnar alltid mellan 22,23 och vaknar tidigast 9 och vill ha mat. Peppar peppar ta i trä, vi får väl se hur länge han håller på så! Har köpt "Växa och upptäcka världen" eller vad den nu heter, den är varmt rekommenderad av mina föräldrargruppsvänner så får vi se om jag förstår något om alla utvecklingsperioder små bebisar har!

Mår mycket bättre idag, det där med det hemska brevet löste sig nu på morgonen och där föll en stor sten från min mage! Det är så jobbigt när man går runt och har ont i magen hela tiden, jag stressar upp mig för minsta lilla, jag förstår inte varför. Jag har ju inte mycket att stressa upp mig för. Men det är alltför ofta jag går runt med molande magvärk.
MÅSTE försöka slappna av allt löser sig ju!

Anton och Kenneth räddade avloppet igår, det var ju skönt. Anton skyllde på massa hår ner i duschbrunnen men det LÄR vara de förra ägarna för jag har ju precis börjat tappa lite hår igen efter graviditeten! Så mitt hår är det inte :)

Ne nu ska jag äta lite GI frukost, Tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

inte bra å gå omkring å stressa upp sig.. allt löser sig tillslut.. (som du sa till mig) Ha en toppen dag gumman! Massa kramar