onsdag 25 juni 2008

REA

Gick en stund på stan förut och insåg att det var ju ReA överallt! Synd att föräldrarpenningen inte har kommit än! Men köpte iaf en fin ljuslykta på Edvins Corner, lite ramar, en fin burk på hem o hobby! Köpte även sprayfärg och färg till byrån och pinnstolarna, så nu ska det grejas!

Tänkte börja lite nu, Oliwer är ju hos mamma, egentligen för att jag ska vila men det finns ju så mycket här hemma som ska göras!

Fick en positiv överaskning idag när jag öppnade mitt lönebesked från jobbet, det brukar ju stå NOLL kronor nu när jag är hemma med Oliwer, MEN den här månaden får vi ju bonus och den fick jag också! +1500kr PERFEKT!


Dagens inköp, (Lyktan är finare i verkligheten) den gjorde sig inte alls bra på kort!



Tog också kort på mina älsklingar när de låg och sov imorse, visst är de söta?





Inga kommentarer: