tisdag 24 juni 2008

Blomlådor

Nu har jag äntligen fått i blommor i mina blomlådor! Det blev så fint :) Får tacka svärmor igen som köpte blommorna åt mig, och ett ännu större TACK för den fina höganäskrukan med blommor som svärfar kom med alldeles nyss, ännu ett kreativt verk av min underbara svärmor, hon vet verkligen hur hon ska uppmuntra mig!!!!! Åh vad glad jag är nu! :)




Har också fått massa ideér här hemma, ska måla en byrå jag har vit och trycka fast ett motiv i shabbyshic stil! Den ska få stå i hallen!

Ska också försöka lära mig att sy med symaskin och fixa en hissgardin till sovrummet(förhoppningsvis får jag hjälp av Birgitta), ska spraymåla ett par ljusstakar som blev inköpta på loppisen, ska också måla våra pinnstolar svarta och ställa på verandan! Det är mina planer för tillfället!!
Mm känner mig mycket bättre idag, ska gå en lång promenad imorgon, Oliwer ska vara hos sin mormor en stund på eftermiddagen så jag får börja med mina projekt!
han är fortfarande lite konstig men ska börja med den vanliga maten+messmör varannan gång så får vi se om han blir mätt o glad igen!!
Vi var och handla förut innan Anton blev inringd till jobbet, så menyn för veckan består av tacosallad, köttfärsgratäng med aubergine, skink o purjolökspaj, chilikycklinggryta bla.
Nu saknar jag Anton, hoppas han saknar mig lite och skyndar sig hem :)

1 kommentar:

Anonym sa...

va pepp jag blir nu på att greja här hemma hos mig, efter alla inslag du haft om heminredning :) de kommer säker bli toppen snyggt när du är klar :) kramkram