måndag 30 juni 2008

ännu ett försök

Har slarvat rätt mycket med GI metoden nu ett tag, ska ta tag i det än en gång, det ger ju resultat, blir piggare, mår bättre och går dessutom ner i vikt. Fattar inte varför jag mår så dåligt över min vikt, varför kan jag inte bara vara nöjd med den jag är. Men det är så mycket jag vill, vill kunna köpa snygga stövlar som passar runt vaderna, vill kunna ha snygga åtsittande jeans utan att skämmas, ha den där fina tröjan utan att magen putar ut överallt, kunna spela fotboll utan att bli trött efter 2 minuter, kunna gå ut och festa utan att hela tiden gå o tänka på att jag är så mycket större än alla andra, kunna gå brevid anton och vara stolt över mig själv man blir så mycket finare då. Förlåt nu börjar jag gråta.. ni tycker säkert jag är jättebarnslig.. ne.. pallar inte mer..

Inga kommentarer: