fredag 13 juni 2008

Hemsk natt..

Usch vilken jobbig natt, det är så himla typiskt att när man ska upp tidigt och vill sova hela natten då ska Oliwer vara jobbig och ligga halvvaken och skrika i sömnen. Jag tror han hade ont i magen stackaren, han sket inte igår nämligen! Försöker få bukt på hans mage men han är fortfarande hård, messmöret gör ju att han skiter nästan varje dag men det är fortfarande för hårt!! Måste ringa BVC på måndag och fråga vad jag ska göra! Kanske finns några magdroppar!

Ligger förresten Under i tävlingen, Anton har gått ned 3kilo och jag bara 2 den här veckan :S Men jag ger inte upp, nästa vecka blir det samma mat men mer motion för min del. Anton jobbar ju och svettas ut flera kilon ju. Det har börjat bli bättre med hungern och sockersuget, det känns mycket mindre nu!
MEN nu är det ju helg igen och man kan ju inte se på fotboll utan chips, så lite fusk blir det allt för oss båda hoppas jag!!

Nu ska jag stryka skjortor och göra ordning skötväskan! För snart tar brorsan studenten!!!!

Inga kommentarer: