onsdag 11 juni 2008

Vi hade fel!!

Fan va gött att vi hade fel!! Sverige regerade ju igår. Så himla tråkigt spel Grekland körde med bara, en 5backslinje hur kul är det??!! Fegisar!


Tänkte på en sak igår, Många tror att Oliwer, min lilla plutt, var planerad utav oss. Så var inte fallet, han är ett mycket oplanerat barn (men så bra han blev) Jag hade inte tänkt att bli mamma än på ett par år faktiskt, och vi kände oss inte direkt mogna för att skaffa barn än. MEN när man står där med graviditetstestet i handen och det visar + , vad ska man göra? Vi grubblade och grubblade i minst en vecka innan vi helt säkert bestämde oss. Det är inte någon som vet att jag flera gånger under den veckan började slå numret jag hade fått för att göra abort. Men vi hade ingen anledning egentligen för att göra det, vi hade ett stadigt förhållande, båda fasta jobb, bodde bra.. Jag är Helt säker på att vi gjorde rätt, och nu känns det UNDERBART, vad skulle jag gjort utan min plutt, han är allt för oss!
Det är många utav mina kompisar som säger att de inte är mogna för att skaffa barn, det var inte jag heller men jag tycker att jag klarar mig ganska bra som mamma, det är MÅNGA frågor hela tiden men allt löser sig. Man blir inte hur vuxen som helst när man får barn, man får bara en underbar erfarenhet som gör att du växer en meter i höjd, du blir stolt och du får känna en kärlek du aldrig har känt förut!

Oliwer är MITT allt!




På BB för tre månader sen!
6 timmar senare är han född med URAkut Kejsarsnitt




2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman, är i vecka 7-8 nått sånt är ju inte helt säker :S
Jag tycker ni gjorde helt rätt med Oliwer, ni hade ju alla förutsättningar som behövs för att skaffa ett barn, å han blev ju helt fantastisk Massa kramar på Er!

Anonym sa...

åhh ja känner igen mig så i de su skriver.. nog för att våra barn varit planerade.. Thelma lite mer än Vilgot men oj va man älskar sina barn. fast de inte är underbart å röda rosor jämt men oj vilken kärlek!!/kramar