onsdag 25 juni 2008

mörkt

Va mörkt det är ute, hmm kanske beror på att klockan snart är 00.00. Oliwer ligger i spjälsängen och försöker somna, men nu har det tystnat så nu har han nog lyckats!
Själv sitter jag här och bloggar som vanligt, gör ju inget annat nuförtiden! Anton jobbar fortfarande så jag tänkte vänta på honom innan jag går och lägger mig. Han får snart dyka upp tycker jag, jag tror det spökar på övervåningen :S det låter som någon går däruppe :S

Satt och kolla på fotbollen hemma hos mamma o pappa. Synd att Turkiet inte lyckades hålla 2-2, det hade blivit en spännande förlängning!

Tänkte på förut hur konstigt livet är egentligen, jag hade inte för hela min värld trott för 5år sedan att jag skulle sitta här och blogga, vara mammaledig, ha ett fast bra jobb, vara förlovad med världens bästa och vara husägare till ett stort hus när jag var 21 år. Jag sitter ju inte och skriver nu att jag inte är nöjd med mitt liv, jag skulle inte kunna ha det bättre. Men jag trodde inte att det skulle se ut så här, ÖDET antagligen, och vilket bra öde..


Oliwer och Anton ÄR mitt liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe nä inte många som fått ett så bra liv vid 21 års ålder som du har :)
äkligt med spöken, ryste till lite i mig å då är de ju nästan mitt på dagen här...
men de va säkert bara vinden... ska kolla på mitt arbetsschem aom jag inte har någon liten lucka för dig en dag fram över :) vore kul å ses å prata av sig lite :) ha de toppen gumman kramkram