tisdag 10 juni 2008

Fotbollskväll!

Heja Sverige!


Ikväll lär iallafall jag sitta bänkad framför tv.n och kolla när Sverige spelar sin första match, dessvärre tror inte jag de vinner men jag HOPPAS att jag har fel! Anton tror 3-1 till Grekland och jag tror 2-1 till Grekland, Men somsagt jag hoppas verkligen vi har fel!!!


Becka o Ronia ska komma förbi och kika på matchen, det blir roligt det!


Fick brev från Jobbet idag! Jag behöver inte använda min inarbetade semester i år utan kan spara den till nästa sommar! Det är ju skitbra!! Tackar för den!


Helvete vad folk det var i stan idag.. Undrar ju vad folk gör egentligen, är det ingen som jobbar i Skövde eller?



Heja Sverige!!


1 kommentar:

Anonym sa...

NI hade FEL!!!!!!
2-0 de va de nog inte många som gissat på :)
KRAMAR
p.s gud vilken söt maskot ni har :)