tisdag 1 juli 2008

Tvättmaskin

Idag har vi investerat i en ny tvättmaskin, vilket var väldigt behövligt, man fick verkligen hålla tummarna varje gång man skulle tvätta att det skulle komma in vatten gjorde det inte det fick man vänta med tvätten. Men nu har vi en ny Cylinda, säljaren lovade att den skulle hålla minst 20 år får väl se hur det blir med den saken :) Fick den till ett bra pris iaf, pinsamt tycker jag det är men Anton är en jävel på att pruta och i slutändan är det bra :)


Sara med familj ska komma snart, det ska bli roligt, prata massa bebisprat :) hihi!

Imorrn ska jag och Anton åka till headlites där hans syrra ska färga mitt hår och klippa honom :) Det behövs speciellt nu när vi ska på bröllop på lördag.
har inte bestämt riktigt vad jag ska ha på mig men köpte ett par fina mjuka byxor och ett fint linne, kanske inte det stiligaste men det är ju inte jag som ska gifta mig.. hmm kommer nog ångra mig och leta frenetiskt efter en klänning på lördag morgon :) jag lovar!

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmm.... det låter som ett arvsanlag det där med att pruta, (jag brukar också skämmas).Kram