tisdag 29 juli 2008

ny dag..nya möjligheter

åh vad tråkigt jag har.. vet inte hur jag ska få den här dagen att gå.. funderar på att åka in till staden och köpa den sista färgen jag behöver för att börja med alla mina projekt.. OCH sen börja med mina projekt. Det är så svårt bara för Oliwer vill ju ha all uppmärksamhet nu när han är vaken och det är han istortsett hela tiden, tar bara korta sovstunder. Inatt sov han från 22 till 0830, han har inga problem med värmen på natten, sover som en gud :) Fast jag och Anton hade det jobbigt, så inatt blir det att vi sover i källaren..

Har köpt en liten minipool till Oliwer som han har badat i nu när det är så varmt, han gillar ju inte vatten men försöker vänja honom och det funkar riktigt bra i poolen faktiskt..




Han vägde förresten 7160g när vi var på BVC förra veckan, Han hade väl inte gått upp så mycket som han borde men det går ju uppåt iallafall :) Lillen börjar bli en stor kille :)

Inga kommentarer: