tisdag 8 juli 2008

Första gröten :)

Igår kväll fick Oliwer smaka på sin första gröt, man kan sammanfatta det med ett ord KLADDIGT! han hade gröt ungefär i hela ansiktet och på händerna. Men han verkade tycka det var smaskigt :) så det blir en smakportion ikväll med :) Efteråt mosade han isig massa ersättning också så han sov riktigt gott inatt. Vaknade vid 8.00.

Då hade jag redan varit vaken en timma, blev väckt av servicegubben som skulle laga våran splitterNYA tvättmaskin, gick inte att få upp tvättmedelsluckan, härligt när man köper en dyr tvättmaskin..hmm.. Men nu är det fixat iallafll och jag kan börja tvätta.

Nu sitter jag och väntar på Mysan, hon ska bli lämnad här snart, dem ska åka till Kolmården, är lite avundsjuk faktiskt :) Men vi får åka dit nästa sommar med lillen!

Semesterplanerna för oss är iallafall att åka upp till Sveg med svärmor och svärfar, det ska bli mysigt, längtar faktiskt, skönt och komma hemifrån!, Sen ska jag och Anton åka iväg någonstans, kanske Halmstad en helg själva, fira våran 4årsdag :) Helt sjukt att vi har varit tillsammans så länge :) Mm Älskar dig så mycket!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe ska ni upp till sveg?? vad ska ni göra där?? skit mysig väldigt liten stad... men de blir säkert kul, när ska ni åka??? 4 år, helt sjukt långt... va ju 4 år sedan jag tog studenten å de känn som igår, likaså när ni blev ihop för de minns man :P hehe ha de bäst gumman <3<3<3<3<3