onsdag 16 juli 2008

blandade känslor

Igår var det verkligen blandade känslor, på morgonen slogs våran hund och hunden vi är hundvakter till som fan och flera gånger. Riktigt obehagligt och jätteläskigt att försöka gå emellan dem. Så då var jag både rädd och ledsen.
Jag och Oliwer åkte till mormor och morfar, det var så mysigt, fick nygjord körsbärskräm och de visade film från när jag var en liten bebis :) Vi provade också Oliwers dopklänning, den kommer bli så fin och annorlunda precis som jag vill ha det :)
Sköningen provar pappas keps

Sen blev jag arg för Anton kom inte hem. Vi skulle både hinna handla och dammsuga innan Sara med familj kom, och detta fick jag lösa själv samtidigt som jag hade en grinig unge att ta hand om.

Men det löste sig och Anton kom hem, Sara och dem kom och det blev en mysig kväll med Grillning och tjöt :) Och bus med Thelma de klart :)
Bus-Thelma :)

Jag och Thelma :)
Vi pratade om att åka till Borås djurpark en dag tillsammans, det vore så mysigt :) Jag och Thelma skulle ha kul iallafall :P hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för en myspysig kväll. Vore jätte skoj med djurparken. Thelma tror ja skulle tycka de va jätte skoj. Å du med de klart:-)/kramar