onsdag 9 juli 2008

ANNA

Idag fyller Anna 21 år GRATTIS!!

Skulle ha gått till den där familjepsykologen idag, MEN jag erkänner jag pallade det inte, så jag ringde och avbokade. Jag kände verkligen inte för det, jag orkade inte sitta där med någon som vill veta hur man känner och ställa massa frågor.. (ni tycker väl jag är löjlig) Jag och Anton pratade igår och jag berättade hur jag kände mig, jag förklarade anledningarna till varför jag har varit ledsen och irriterad. Så nu känns det mycket bättre, antagligen för oss båda :)

Igår fick Oliwer testa sittdelen till vagnen :) Han sover ju hur bra som helst i liggdelen men när man är ute och han är vaken vill han ju sitta upp och se, och man kunde fälla ner sittdelen helt så det var inga problem för honom att sova i den heller, PERFEKT! Nu kan man ju variera lite beroende på vad man ska göra :)

Känns som jag gör honom större än vad han är.. hmm

1 kommentar:

Emelie sa...

Funkar det bra när han siwtter upp? Noah vill inte heller ligga ner i vagnen. han vill ju se en massa! I helgen ska vi ge honom hans första smakis! Hihi.

Det hjälper att prata med sin partner när man mår dåligt och det känns så bra när de förstår :)