måndag 21 juli 2008

helgen

Gud vilken dålig bloggare jag har blivit.. Ska skärpa mig! Nu vill jag berätta så mycket så jag vet inte var eller hur jag ska börja!

Olstorp i lördags!! Det var såå kul!! Shit vilken kväll! Vet inte vad jag skulle göra utan mina gullungar! Vi spelade engelskt vattenfall (tror jag det hette) Vi gjorde naturligtvis bort oss allihop och jag drack alldeles för mycket men det var ju det som var meningen, hehe! Sen blev det Singstar, jag och Becka var hmm inte så bra medans Hanna o Ronia var lite bättre :) Dansade på Olstorp så jag fortfarande har träningsvärk i mina höfter (hur man nu lyckas med det) Kim i Arvingarna (snyggingen) flörtade med Becka hela tiden från scenen, Vi försökte komma med på Tv (Ensam mamma söker hade dejt med någon på Olstorp) Får se i höst om vi syns :) Ah iallafall var det en riktig rolig kväll!! Tjejkvällar borde man ha oftare helt klart!!
Skogsbärs Cider Mmm
Becka försöker laga mat men allt hamnar på golvet :P

Ronia och Hanna :) Sötisar
Singstar, Ooa hela natten med Ronia o Becka

Sexbomberna redo för Arvingarna :P
Söndagen var seeg, blir ju inte så bakfull men man känner ju ändå av festen dagen efter PLUS att jag fick världens mensvärk på morgonen så det blev till att bara ligga i sängen hela morgonen.. På kvällen kom min kusin med marsvinet jag ska ta hand om i en vecka (hoppas snuffsan överlever) Och sen kom GravidMia och hennes Tobias hit och vi tjöta bort hela kvällen, det var så mysigt!! :)
Idag satt vi hos svärmor hela förmiddagen, Oliwer fick en fc barcelona fotbollströja med sitt namn, shorts och fotbollsstrumpor utav dem, SÅ GULLIGT!! Han blev så sööt!
Oliwer,farmor o presenten
Oliwer med sina fotbollsstrumpor (lite stora)

Oliwer med sin fotbolls outfit :) (Himlen måste sakna en ängel, shit va fiin han är)
Kvällen har jag o Oliwer tillbringat hos min kära familj i Horn, vi åt en stek, vi spelade yatzy (gissa vem som spöa hela högen) och bara prata massa skit!
Nu blev det ett himla långt inlägg, hoppas ni har orkat läsa hit :) hehe Pöss o Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa kvällen på länge..:) O flirten med Kim var ju inte fel..:P hehe..O Oliwer är sååå söt! Bästa tröjan också ju!:) Kram gumman!<3