tisdag 22 juli 2008

god mat..

Idag har jag fått massa god GImat hos birgitta o kenneth (svärmor o svärfar), önskar jag hade lite av deras kreativitet. Jag vågar ju aldrig prova något annat, följer recepten slaviskt.. Men men..

Har fått lite inspiration idag så nu ska tvättstugan och det lilla rummet i köket mysas till :) börjar med dem rummen som inte tar så mycket tid och pengar, måste bara åka till en färgbutik, några loppisar och IKEA :) Ska försöka göra det så billigt och fyndigt som möjligt, har fått bli en Spara på sista tiden, inte lätt och vara mammaledig och köpt ett fint hus, inte lätt för ekonomin i vilket fall.. men det går ju att piffa till hemma om man försöker vara lite kreativ (diggar det ordet idag) och ha lite fantasi :)

Nej nu ska jag gå o lägga mig, är så himla trött idag!

Inga kommentarer: