torsdag 10 juli 2008

Temperament

Oliwer lär ha ärvt sitt temperament från mig, från att ena sekunden vara hur glad som helst till att andra sekunden vara hur arg som helst.. Han var jättearg här förut, tror att det berodde på magen, men jag vet inte, han ville varken äta eller sova. Vi fick honom iallafall att somna till slut och nu har han sovit i snart tre timmar.. hoppas att han är pigg o hungrig när han vaknar :)

Idag händer inte mycket, vi gick en lång promenad imorse, det var skönt men varmt! Nu ska anton iväg o jobba, jag ska nog kanske åka och lämna Mysan i hundgården (de kommer hem idag) och sen åka hem till familjen i Horn lite. Brorsan skulle laga mat idag så ja måste nästan åka dit och smaka :) hehe.

Fick hem min fina ljusstake idag som ja köpt från tradera :) den var mycket finare än jag trodde faktiskt :)

Mår bra idag :) Vägde mig och hade gått ner ännu ett kilo :) Det går sakta men säkert åt rätt håll :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va skönt å höra att du mår bra. Å grattis till kilot:-)/kram

Emelie sa...

nää viktväktarna sket sig rätt fort :) men jag har börjar räkna kcal istället. har ett jättebra program på datorn. vill gå ner 5 kg på tio veckor å då får jag käka 1300 kcal varje dag. och kan tjäna kcal om jag e ute å går eller så :) funkar skitbra.. går ner 1-2 hekton varje dag! hur går det för dej då?? :)

Emelie sa...

och förresten.. noah har också ett hett temperament kan jag lova. ena stunden skitgla´sen kan han bli jättesur!