torsdag 3 juli 2008

Gårdagen

Äntligen funkar våran telefon och därmed internet igen :)
Detta inlägg skrev jag igårkväll men det gick inte att publicera:

"Idag har jag och Oliwer varit hos Mia, det blev tacos, gravid/bebissnack, skvaller och massa annat :) Tiden gick så fort! Det var för mysigt :) Blir nästan med betoning på NÄSTAN lite avundsjuk på Mia som är gravid, iallafall när man är i början av graviditeten, när man längtar efter ultraljudet, på att få känna bebisen sparka och på att få den där fina bebismagen :) Nu hade jag ju inget illamående i början som Mia har (STACKARE!) men ah det är riktigt mysigt att vara gravid, men också väldigt jobbigt många gånger :)

OCH till alla som hela tiden frågar när vi ska skaffa ett andra barn (varför nu det är så himla intressant), kan jag säga att för det första så har vi precis fått Oliwer han är ju bara knappt 4månader, vi lägger all vår omsorg och kärlek på honom och har inte tänkt på när det passar att skaffa ett till barn. För det andra så kommer jag vilja jobba lite innan nästa graviditet, så det kommer dröja några år innan ni kommer få läsa om graviditetsproblem i den här bloggen (förutom Mias eller andra kompisars då kanske *hihi*)
Har bestämt mig för klänning nu till bröllopet på lördag! införskaffade också ett par skor med hjälp av mina "bästisar" Becka och Ronia! Ronia är guld som ska hjälpa mig att byta dragkedja på¨klänningen, sminka mig och göra frisyr på lörda :) Love U!


Klänningen!

På tal om något helt annat så här är bilderna på mina fina ängeltavlor :) Har också köpt en lykta som hänger på verandan och två nya fina ljusstakar av glas :) Byrån tänkte jag skulle bli färdig på söndag :)"






2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är guld värd, världens bästa!! Love U!

Anonym sa...

Vilken fin klänning!! kommer bli så snygger så!!pösss