fredag 18 juli 2008

rena skiten

Igår var Anton ledig, då skulle den lilla familjen hitta på något för jag hade inte lust att sitta hemma hela dagen. Efter många om och men beslutades det att vi skulle åka till Gällstad (lager157) och Torsbo Handel (Sveriges största jaktaffär), vilket slutade med att vi kom hem med.. ett hundkoppel och en flaska djungelolja! Rena rama skiten i alla affärer vi besökte i Gällstad och jaktbutiken var ah som alla andra jaktbutiker jag har varit i, inte alls så stort utbud! MEN vi hade trevligt, Oliwer skötte sig finemang OCH vi slösade inte bort mycket pengar :)
Pappa och son på sibylla (Anton har blivit så spinkig (Orättvist))
Oliwer precis innan hans pappa spillde ut en halvliter cola på honom :)

2 kommentarer:

Emelie sa...

oh jävlar va smal han blivit :) va duktig han är :D
en kompis til mig var också lager 157 för nån vecka sen och det var bara skit då också.. så tråkigt!

Anonym sa...

hehe oliwer har fått sin första coladusch... nåja de ska ju börjas i tid :)
mmm anton har verkligen smalnat av, ni är sååååå duktiga båda två avundas er så, jag kommer inte ha någon diceplin alls när de väl blir min tur usch!
LOve You!