fredag 13 mars 2009

You drive me Crazy

Ah det är precis vad min lilla ettåring gör nu, han gör mig galen! Han har fått för sig att mat det ska man inte äta, den ska man SPOTTA UT.. iallafall burkmaten, jag ska testa och ge honom vanlig köttfärsås nu och jag hoppas hoppas hoppas verkligen han äter det.. Har ni några barnmats tips så tar jag gärna emot det!

Mera främmat ikväll så jag hinner inte lägga ut några bilder från Oliwers stora dag igår.. Får göra en helgresumé på söndag :)

Han skötte sig jättebra igår fast hans mamma och pappa var jättestressade hela dagen. Massa fina presenter öppnade han och tårtan fick han smaka på..


Nu ska jag försöka få i Oliwer lite mat, han har inte ätit sedan vällingen :( Sedan ska jag försöka slänga ihop en drömtårta..

1 kommentar:

Anonym sa...

tips på barnmat behöver du inte. Nu är han så stor att om han inte ska ha burkmat så kan han ju äta samma som ni! Mycket smidigare än att göra egen hemlagad mat till honom. =)