söndag 1 mars 2009

Rosenström

Det var sjukt mycket folk på bogrens igår, jag har verkligen svårt för människor på sådana ställen, de bara putts och häller ut dricka på en känns det som. Hehe låter som jag har blivit för gammal för sånt där. Vi hade iallafall skitkul på förfesten! Värsta draget fast vi bara var 5 tjejer varav en var nykter :) Så himla skönt att alla funkade så bra ihop!! Det här måste göras om!
Glömde kameran men vi har kort på Beckas kamera som hon får lägga ut här när hon kommer upp ur sängen ;) Hittade iallafall lite vimmelbilder!
Jag, Becka,Cissi o Emelie
:)


Är rätt seg idag, vi låg i sängen till 12 sedan åkte vi direkt till Hedhamra och käkade pizza. Men vi har hunnit hämta Oliwer, veckohandla och hämta grejer hos Becka. Haha hon hade inte kommit ur sängen än stackarn.. (Tack för att du finns gumman och för att du tog hand om mig på det där stora stället igår ;) hehe)

Nu vankas det blodpudding och film.. Yey

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, dem bilderna minns inte jag!:P kanske var rätt mycke dricka den kvällen ändå..:P Tack för en jätte trevlig kväll iaf!:) många kramar