onsdag 11 mars 2009

Städning suger

Åh vad jag borde städa, jag borde inte sitta här på mitt feta arsle och stirra på dataskärmen.. Men jag orkar verkligen inte ta tag idet!! Imorgon fyller plutten år och vi ska ha lite "öppethus" för de kompisar som vill fira honom.. SÅ jag måste verkligen städa..måste måste måste!! Det ser verkligen förjävligt ut här och luktar inte mumma heller, vi har bara låtit det vara ett par dagar och då blir det såhär speciellt när man har djur som drar in massa skit.. BLÄ!


Det blev en liten morgonpromenad iallafall, passade på när solen var framme.. Så skönt när fåglarna har börjat kvittra och vårluften är så skön!


Oliwer somnade..

Vårat hus..granen står fortfarande kvar..suck
Gungställning och stall till höger

Och våran härliga naturtomt till vänster..
Efter lunch ska vi ta med mamma til staden och fika, hon ska hjälpa mig och handla till tårterna jag ska försöka göra.. Ska köpa glass i reserv ifall det går åt skogen :)

Inga kommentarer: