tisdag 10 mars 2009

skottkärra och badleksak..

Ja det vad det jag köpte till Oliwer i present, en plastskottkärra med grejer i typ spadar och så (så han kan hjälpa mig i trädgården) och en rolig badleksak. Shit vad grejer de har på leksakslagret..!


Gick en skön promenad på berget.. Insåg vad skönt det är att berätta för sin bästa vänner hur man verkligen känner och hur man verkligen har mått eller mår. Jag och säkert många andra vill inte belasta någon med sina problem, man säger att allt är okej fast det egentligen inte är det, sedan går man och mår kass och ingen vet om det, ingen förstår varför man reagerar på ett visst sätt. Nu har jag berättat hur jag har mått för två av mina bästa vänner och det känns så jävla skönt för nu vet jag att de förstår.. Allt känns så mycket bättre nu!

Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är så glad över att jag har dig som vän..Finns ingen som du!<3 Du är så fin Evelyn!!Tack för att du finns i mitt liv!Många kramar

Anonym sa...

hej å hopp... vilken dag kommer alla andra kompisar?? ni får gärna säga vilken dag ni vill att vi kommer, vi kan båda som du skrev om i smeset :)