måndag 2 mars 2009

Mammaledig del 2

Första dagen som mammaledig igen. Nu ska jag vara hemma till efter semestern vecka 33. Tiden kommer flyga iväg så man får försöka ta vara på tiden. Får dåligt samvete för att Anton inte kunde vara hemma längre med Oliwer bara, det ska jag kanske inte ha vi var tvungna att göra såhär pga olika saker. Men nu i efterhand undrar jag om vi kunde ha löst det på annat sätt.. Hm. Men men han får vara hemma mer om det blir ett andra barn, vet att han är jätteglad för de månader han har varit hemma nu. Vi förstår varandra så mycket bättre efter den här perioden.

Far och son somnat i soffan


Vad ska jag och plutten hitta på idag då? Känner mig redan lite rastlös, men jag har tusen grejer att göra här hemma, det ser verkligen ut och luktar som ett bombnedslag här. På schemat står iallafall promenad, städning, lek och eventuell träning för mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej sötaste vi får ses en dag oxå... känner precis som du, dcok blir jag mest frustrerar över att theo inte sover så jag får saker gjorda för som de är nu blir jag sittandes med honom i timmar, skulle oxå behöva städa..

Anonym sa...

ja en promenix skulle sitta fint ute hos dig där de är lite trevligare luft :) å mysigare miljö :)