onsdag 25 mars 2009

Känner mig tråååkig

Nu har jag varit sjuk i en vecka, när ska skiten ge sig? Ena dagen har man feber, nästa dag är man bra och sen får man feber igen. Likadant med Oliwer, Igår hade han feber hela dagen, idag..inget! Så himla konstigt.. Men ska inte klaga det finns värre sjukdomar än den här..
Pengar på fredag, härligt för det är mycket räkningar för oss den här månaden. Måste köpa ett par stövlar och ett regnställ till plutten också.. Och eftersom min hud i ansiktet har blivit bättre nu efter mitt Marykayköp så skulle jag vilja unna mig en riktigt bra foundation.. har ju ingen aning om vad som är bra men får väl fråga någon som kan :)

Nu ska jag laga lite korvstroganoff medans Oliwer sover. Anton min händiga sambo lagar bilen så att den kan gå igenom besiktningen..

Har gardinproblem här hemma.. kan man hitta billiga gardiner någonstans?
Sjuklingarna

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hemtex har billiga och fina gardiner :)

Anonym sa...

hej gumman, handlar alla mina gardiner på hem & hobby sedan gör jag egan kombos av de olika... men de beror ju helt på vilken smak å typ av gardiner du är ute efter?? krams