tisdag 17 mars 2009

Kommentarer

Mycket dåligt med kommentarer här på bloggen nuförtiden. Jag skriver kanske inte så mycket som man kan kommentera men ändå :) Men kommentera inte nu bara för att jag skrev det här, det var bara ett konstanterande. Kommentera ska man göra när man känner att man har något vettigt att komma med tycker jag!

Tv Programmet Rent Hus börjar imorgon, Är det bara jag som blir inspirerad till att städa när jag ser det? Jag blir alltid sjukt sugen på att städa och få iordning. Även skönt att se att det finns folk som har det värre än jag!

Tänkte ta lite bilder här i huset när jag har städat så ni får se hur det ser ut inuti. Stod här utanför och tittade på huset förut och kände att här bor vi så j-vla bra, huset är riktigt riktigt fint, läget är underbart. Visst finns det brister men inget som inte går att åtgärda. Jag har hittat mitt palats :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

oo när jag ser rent hus blir jag äklad å börjar vrålstäda för jag får för mig att vårat hus kryllar av sånna där små odjur..

Anonym sa...

Va härligt att du känner att du bor där du vill:-) underbart!

Filippa och grabbarna sa...

Hoppas vi också hittar vårat slott när det väl är dags för oss att flytta till något eget!