tisdag 17 mars 2009

Jag och Anton

Anton är iväg på vägsamfällighetsmöte, Oliwer sover, jag satt där uppe och tittade på Desperata hemmafruar men kände att jag behövde skriva av mig lite.. och så måste jag hänga upp tvätten.

Satt och tänkte på Anton. Jag har den bästa fästman man kan få, vi har våra duster många gånger, det har blivit mer sedan vi köpte huset och fick Oliwer men det blev väl mer grejer som vi har olika uppfattningar om helt enkelt. Sedan stör jag mig på smågrejer som att han slänger sina skitiga sockar överallt, ska alltid gå omkring med bara kalsonger här hemma, han frågar alltid mig var hans grejer är, han kan vara lite för besserwisser ibland MEN vad gör inte jag som han lär störa sig på..det vill jag inte ens tänka på Haha. Jag vill bara att hela världen ska veta hur mycket jag älskar honom.. Han har fått mig att bli mig själv och vara stolt för den jag är.. Så glad att han finns i mitt liv..

Du är mitt allt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gulligull:-) mysigt.

Fia sa...

Ni är så mysiga ihop. Ni är verkligen värda varandra:)