fredag 20 mars 2009

Lite bättre

Känner mig yttepytte bättre idag. MEN natten har varit fruktansvärd. Oliwer har legat och vänt och vritt på sig och gråtit massa nästan hela natten. Han måste haft ont någonstans.. Jag önskar att man som mamma hade någon speciell funktion så man kunde förstå vart barnet har ont vid sådana här tillfällen. Och jag skäms så att jag inte orkade försöka förstå vad som var problemet inatt..

Nu verkar allt vara okej med honom, han har ingen feber och öronen verkar han inte ha ont i..


Efter lunch och Oliwers tupplur blir det nog att vi går ut en sväng.. Vi behöver frisk luft båda två..

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå stakare vi hade samma problem vi oxå i natt, eller från 4 men de tog på krafterna ändå... dock verkar min lille bara haft väldans ont i magen..

Filippa och grabbarna sa...

Växtvärk?