måndag 2 mars 2009

träning

Har precis kommit hem med lilleman, vi har varit hos mamma och tjötat lite och hon var barnvakt så jag fick åka och träna en timme. Det var riktigt skönt.

Nu lagar jag mat, köttfärs i ugn med potatis. Hoppas det blir lika gott som när mamma gör det, vilket jag betvivlar. Mammas mat är bäst! Får dessvärre äta själv eftersom min sambo jobbar sent idag. Men förhoppningsvis är han hemma torsdag och fredag och är han det får han jobba hur länge han vill. VILL INTE åka själv till Öronläkaren med Oliwer på torsdag. USCH.

Riktig Tv kväll idag är planerat, Min tvtablå för kvällen ser ut så här:

-Halv åtta hos mig

-Familjen annorlunda

-Cityakuten

-Project runaway

Har jag något liv eller?

1 kommentar:

Hanna sa...

Damn! Har project runway börjat igen!! Vilken säsong? :)