fredag 27 mars 2009

De senaste dagarna..

Har varit mycket dålig på att blogga de senaste dagarna.. har bara använt bloggen som en klagohörna. En del bra saker har ändå hänt som jag inte berättat om.

-Sjuka har vi varit men nu är både jag och Oliwer på bättringsvägen, hostar och snorar mycket mindre..Nu vill vi träffa lite lekkompisar och gå promenader nästa vecka.

-Oliwer har blivit ett varannandagbarn när det gäller att äta. Vällingen går bra men mat går bara att äta varannan dag. Börjar bli smått hysterisk över detta.

-Jag fick tillbaka massa på skatten eller iallafall 10000 som i mina ögon är massa och det gjorde mig väldigt glad.

-Igår var jag på MeandIparty hos Sara, massa fina kläder till Oliwer men jag unnade mig själv en klänning, det var kärlek vid första ögonkastet! Men får passa mig för att använda den när Sara är med för jag tror hon köpte en likadan..hihi! Här är den:

-Färjestad BK regerar!

-Ikväll kommer jag sitta vid telefonen och rösta på Starke Magnus, för han måste bara vinna Letsdance! Heja Heja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst var den underbar! MEn om vi har den samtidigt så får vi va snygga ihop:-)

Fia sa...

Klänningen var verkligen söt. Den kommer du bli fin i:)Kramar.