fredag 27 mars 2009

Jävla snö

Ursäkta svordomarna men Fan vad tråkigt med snö, inte bara snö utan storm också.. Det är ju alltid lika tråkigt med dessa bakslag men nu kan de väl ta slut. Jag hade massa att göra idag men just nu har jag ingen lust att ta mig ut och åka.. Måste iallafall ta mig till staden idag så jag hoppas det slutar snöa snart..

Betalade räkningarna, mycket räkningar blev det så det blir mycket tajtare denna månad.. det blir alltså bara hemmakvällar och blodpudding..Tråkigt men sant.

Ha vad gnällig jag låter.. Men den här snön gör mig deprimerad

2 kommentarer:

Fia sa...

Förstår dej till 200%
Ville gå och lägga mig igen när jag kom upp i morse. Såg inta alls fram i mot att åka till jobbet. De hade ju inte ens plogat.
Kramar

Anonym sa...

usch ja... nu när jag äntligen är frisk hade jag sett fram emot härliga promenixer i vårsolen... hoppas att detta är dne sista snön denna säsongen... allt väl annars??