lördag 21 mars 2009

Underbart väder..

Helskön dag.. Vi gick ner till antons föräldrar iförmiddags och har varit där nästan hela dagen, Oliwer har varit ute och lekt massa :)
Ska iväg till Wall och Frida i Väring snart och käka mat och umgås!

Hihi blev tillfrågad att vara med i Körslaget förresten! Ska bli himla roligt!!

Känner mig bättre från sjukan men är fortfarande orkeslös. Sedan är jag skitsur för jag förlorade en viktig auktion på tradera! Det sög.

Imorgon hoppas jag på fint väder så jag och mamma kan skjuta lite lerduvor, vi har ju fått för oss att vi ska ta jägarexamen..tihi.

3 kommentarer:

Filippa och grabbarna sa...

Fan va kul med körslaget!
Inte alls avis! Nää dåå...
Visste inte ens att du kunde sjunga!
Men det där med jakten.... Näää!
Den idéen var inte en av dina ljusaste!

Anonym sa...

skojar du körslaget??? varrå avis jag blev nu... skit kul vem är de som ska leda din kör??? <3<<3

Emelie sa...

fläskfilén var super.. :) rekommenderas varmt!! när ska vi ses?? var ju evigheter sen. har typ inte hört nåt från cissi på minst en vecka heller.. :/ körslaget? shit va ballt!!!