tisdag 3 mars 2009

Äta själv

Följ min blogg med bloglovin

Jag och Oliwer kom precis hem från staden :) Lunchade med GravidFrida och gick och tittade lite i affärer. Fyndade en Adidas mysoverall till Oliwer i förtidig Ettårspresent! Halva priset 150kr. Värsta fyndet!
Tänkte lägga ut lite bilder från tidigare idag när Oliwer först käkade frukost med mig och stoppade i mackan i äggskäraren (eller vad det nu heter) och sedan när han skulle äta middag fick han äta det sista själv, ah ni ser ju hur det gick! Men kul hade han :)

"Sluta ta kort, jag vill inte vara med"Tihi jag får leka med äggrejen!"
"Det här var lite svårt""Mums""Ville måste ju också få mamma"

Koncentrerad

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos han är..:) Duktig kille som matar ville också..:P

Anonym sa...

ååå sötnosen då, va stort de måste kännas när han börjar försöka äta själv, urgulligt :) <3<3<3

Anonym sa...

Söt han är. Blir såå stor så fort!

Cecilia Hedlund sa...

haha.. Gullunge! =)
Jätte fin adidas dress =)

Cecilia Hedlund sa...

haha.. Gullunge! =)
Jätte fin adidas dress =)