måndag 15 november 2010

Toklängta

Börjar få ångest för fredag.. Inte för att Anton ska ha barna själv under kvällen och natten, det kommer gå galant. Utan stunden då jag ska säga hejdå till dem på fredagen, och ha vetskapen att jag antagligen inte kommer hinna träffa dem förrän på söndagen.. Jag kommer APLÄNGTA efter dem!!!

Tårarna kommer bara jag tänker på det..

De kan vara hur jobbiga som helst, och väldigt billiga vissa stunder. Men de är det bästa jag har och det bästa jag gjort och jag älskar dem över allt annat!

1 kommentar:

Nilla K sa...

Sån där är jag också! Hatar att vara borta länge från ungarna... En gång fick jag i present att åka till Gbg och se Riverdance med syrran, men jag ville nästan inte åka för att jag inte klarade att vara ifrån Noa som var liten då.

Om du vill ha ett par Converse till Swea är det bara att säga till vilken färg du vill ha, och ungefär hur långa fötter hon har. Hade på känn att du skulle gilla dem... :)