måndag 22 november 2010

Helgen

Blir superstörd när grejer försvinner. Nu hittar jag inte min minneskortsläsare så jag kan inte föra över bilderna från helgen! suck!

I fredags åkte jag och tjejgänget till Jönköping, vi lyckades hitta till hotellet och få en bra parkering väldigt enkelt :) Så rullade allt på hela kvällen, allt gick smidigt. Ah kanske förutom bussen till centrum efter konserten. Vi fick vänta länge och fötterna var som is men vi var glada ändå såklart! Ladies Night var superbra! Sikka killar.. Mm.. Ah den var verkligen toppen! Maten vi åt innan på Hv71s restaurang var väl inte lika bra.. Haha vi storkna allihop när vi skulle betala! Maten var inte alls så bra men betala för den det fick vi göra!
Efterfest på Karlssons och vi dansade fram till stängning sedan åkte vi hem och däckade allihopa.. av trötthet :)

Fredagens ord: VIT BLOMKÅL.
Lördagen bestod av hotellfrukost, Ikea, A6. Ingen var på direkt shoppinghumör! När jag kom hem kramade jag mina bebisar en stund innan det var dags att åka till nästa fest! Där blev det mer dricka för mig.. tydligen inte tillräckligt för jag kommer ihåg allt jag sade och allt jag gjorde. Blä hade hellre haft minnesluckor. Jag blir så fruktansvärd löjlig när jag är full. Så ingen mer alkohol för min del på x antal månader, helst inte före jag uppnått mina viktminskningsmål!

Eftersom min minneskortsläsare är borta får ni se mitt misslyckade försök att använda självutlösaren på den nya kameran.. HAHA!

Inga kommentarer: