torsdag 25 november 2010

Adventsmys

Anton slutade tidigt idag, så vi träffades istan efter fotograferingen (som gick ganska bra, ska få hem bilderna via email om en vecka, några blev nog toppenbra med det söta motivet så)

Vi shoppade lite grenuttag och adventsstjärnor OCH ljus till utegranen, den förra uppsättningen är ganska död kan man säga! Anton ville prompt att vi skulle shoppa varselkläder till mig nu när jag är ute och går så mycket. Haha vi fyndade ett par byxor och en jacka TRODDE vi, när vi kom fram till kassan kostade jackan 3000 (den fick snällt stanna kvar i butiken) Men ett par allvädersbyxor fick jag så nu lyser jag gult och fint ute i snön :)

Nu i eftermiddag hade vi adventsmys med glögg och pepparkakor. Oliwer är som mamma "Lögg inte gott" Sedan provade jag mina nya URSNYGGA byxor och tog in några lass ved. Byxorna funkade fint, blev varken blöt eller kall :)

Adventspynt

Swea är trött efter en intensiv förmiddag!Första glöggen

Pappa i huset är överlycklig över glöggen och visar här sin bästa sida..höhö..

Jag stoltserar i mina GULA byxor! Ut och jobba med dig KÄRing :)

En helt klart bra dag!

Inga kommentarer: