fredag 5 november 2010

Lättad

18 oktober beställde jag fotokalendrar för endel pengar.. Jag betalade direkt från min internetbank. Några dagar efter fick jag ett mail "obetald faktura" Tänkte inte så mycket på det eftersom det stod att det kunde ta 10 dagar innan de såg betalningen. Efter 10dagar fick jag ett mail till "obetald faktura". VA ARG JAG BLEV, jag har ju betalat! Skulle få tag på kundservice på detta företag, "ursäkta men vi kan bara ta emot mail och telefonsamtal på engelska" What? Jag är kass på engelska. Jag försökte skriva ihop ett mail iallafall och fick svaret att de skulle kolla detta inom 3 dagar. Efter 4 dagar utan att ha hört något från dem, fick jag mail "obetald faktura" Skickade ett nytt kass engelskt mail.. IDAG fick jag äntligen beskedet att betalningen var bekräftad och att de ska börja göra mina kalendrar..

Herregud.. jag har varit riktigt orolig, inte kul att förlora mycket pengar och inte få några kalendrar..

Men nu verkar det som det har löst sig.. Men jag tänker inte rekommendera företaget!

2 kommentarer:

Emelie sa...

varifrån beställde du det?

Alex sa...

Det fick jag med efter jag beställde tackkorten :O maila o fråga om det blivit nåt fel, men det hade det inte :P