söndag 28 november 2010

Snöstorm

Vaknade, tittade ut och visst snöade det! Jag som tyckte att det var tillräckligt med snö! Men men som svärmor sa "man kan inte göra så mycket åt det". Så jag har gillat läget idag. Gjorde massa mat till mina middagsgäster som dock är insnöade i Horn så vi fick fixa andra gäster som inte hade så långt att åka. Jag skulle sjungt i kyrkan nu men Anton körde en sväng runt här och det visade sig att vägarna här runt oss är igendrivna av all blåst så jag fick snällt stanna hemma. Nu är räkningarna betalade och detta var en DYR månad. Men jag ler medans jag betalar räkningarna så känns det inte så jobbigt..haha!

Ska träna en sväng nu, duscha och sedan blir det film resten av kvällen!

Hoppas alla har haft en trevlig första advent trots snön!

Kort från igår och idag kommer imorgon eller senare :)

1 kommentar:

Nilla K sa...

Ja, det får jag väl hålla med om - det blir trassligt att åka bil med all snö. Men jag gillar den ändå!