lördag 13 november 2010

Godmorgon

Vad händer här då? Oliwer tittar på disneydags, Swea drar ut alla fryspåsar från lådan (hon har börjat få väääldigt långa armar när hon springer runt med gåstolen) Anton jagar, jag kollar vad alla har för sig på internet.
Jag och barnen ska snart iväg till staden och shoppa med Becka, Anna och Ronia. Oliwer ser fram emot detta, jag samlar kraft för att orka med Oliwer på stan. Han är inte direkt i shoppingåldern. Igår när vi handlade sprang han iväg med sin lilla vagn, förbi kön innan jag hann ifatt honom *pinsamt*.

Nu ska Swea få lite gröt så vi kan komma iväg sen.

Ang Sweas vikt så.. nej jag är inte så orolig iallafall..(tredje gången jag ändrar mig haha) Pratat med mor och jag var också lång och smal som bebis. Hon är ju pigg och glad så det går ingen nöd på henne :) Men de är ju snälla på BVC som har koll på det :)

Inga kommentarer: