torsdag 18 november 2010

Stress, stress, stress

Yes är lite stressad och ändå sitter jag här framför dumburken :P Överväger att skippa simningen idag.. det är ju veckans träningshöjdpunkt. Men det skulle kännas bra att träffa Anton lite för imorgon hinner vi inte ses alls..

Måste packa,
Åka till maxi och handla lite mellis som jag kan ha med (får inte bli för mycket fusk i helgen)
Bilen måste tankas.
Barnens väskor inför deras natt med farmor och farfar på lördag måste packas (ja, lika bara att jag gör det så allt kommer med)

När man listar upp det inser jag att det inte är så mycket att stressa upp sig för.. Kommer bli en toppenhelg med ladies night imorgon, hotellfrukost, ikea och fest på lördag :)


Fick sms från far precis att de hade åkt in till akuten inatt med bror.. Han väntar tydligen på operation. Inget allvarligt verkade det som men ändå, man blir ju orolig. Lycka till bror *hjärta*

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

usch då inge roligt å höra att sin bror ska opereras, men de går säkert bra... krya på brodern, å njut av din underbara lilla "tjejresa" låter iaf som ni kommer få de topen bra :)

Rebecka sa...

Åå vad jag längtar nu, ska verkligen bli en toppenhelg! :D Hoppas allt går bra med sebbe! Många kramar