lördag 13 november 2010

Pust

Pustar ut efter några timmar på stan. Det gick ganska bra med barnen, tur att vi var många så vi kunde hjälpas åt. Oliwer är inte i den bästa åldern för att vara med på stan men det gick somsagt helt okej.

Införskaffade en jättefin klänning och ett hårspänne till nästa helg.
En tomteklänning och strumbyxor till Swea.
Oliwer köpte en bil på BR.
Vi köpte farsdagpresenter.

Hittade ett par nice stövlar (som jag fick på mig) och ett par skridskor till Oliwer. Men jag behövde åka hem och fundera först :)

Bilder på kläderna kommer senare när Jägaren har kommit hem och kan ta kort. Jag och Swea får visa upp de fina klänningarna..hihi :)

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Så himla fin klänning och den satt jättefint på dig! :) Skorna tycker jag absolut att du ska köpa också! Tack för en bra dag! :) Kramar

Sara sa...

jag vill se.:-)