fredag 12 november 2010

Lite irriterad

"Gåvan levereras i kylpaket till mottagarens adress på önskad dag, var han eller hon än befinner sig i Sverige. Allt ingår i priset.."

Så står det på delicards hemsida.

När jag kom hem från Skövde förut ringde Anton och sa att posten hade ringt och att vi var tvungna att hämta delicardpaketet PÅ posten I Skövde (för det skulle ju vara förstört på måndag när det leverades hit). Jag fick egentligen inte hämta det men eftersom det var kylvaror i och Anton inte hann hämta det så gjorde de ett undantag (snällt utav posten) MEN va irriterad jag var, fick lasta in Swea och åka in en vända till till Skövde.

Visst vi har inte superlångt men det är ändå över 4mil tur och retur och vi trodde ju att paketet skulle bli hemlevererat!

Så nu har jag skickat mail till Delicards kundservice! Usch jag har blivit en riktig surkärring!

1 kommentar:

Nilla K sa...

Fast det tycker jag du gjorde rätt i! Står det att det är hemleverans, då ska det vara det! Annars ska det framgå tydligt.