tisdag 27 oktober 2009

What!

Ingen kommentar på mitt hår!! Vad är det med er? Haha.

Idag är det bad hairday och bad headeack<--hur f-n stavas huvudvärk på engelska?

Oliwer vägrade sova igår, han vaknade när jag kom hem sedan var det lönlöst. Sista kollen på klockan då var den 00.00. Både han och jag har också sovit kass inatt..

Det var därför jag ringde BVC imorse, isöndags fick han utslag på hela magen och ryggen. Jag visste att sprutan han fick för 10 dagar sedan kunde ge den reaktionen. Men de är fortfarande kvar och nu verkar han ha ont utav dem. Bvc sa att jag skulle avvakta till imorgon MEN nu ringde de för de hade kollat med dem som gör vaccinet och nu ville de att vi skulle komma in iallafall. Därför blev dagen stressig och huvudvärken ännu värre! Så det är bara att åka och hämta stackarn..

har också mitt uppiallt stått och gjort egna köttbullar, tacoostköttbullar http://recept.nu/1.281680/sofia_hellgren_elin_redner_biving_martin_sjobeck_alexander_west/smaratter_tillbehor/kottfars/tacostkottbullar

Inga kommentarer: