torsdag 8 oktober 2009

Mitt barn är också ett Geni.

Jag har varit en usel bloggare denna vecka.. Varför?
1. Jag och Oliwer har varit iväg och hälsat på folk så datorn har inte hunnits med.
2. Jag har varit SKITTRÖTT på kvällarna, bara velat ligga framför tv.n.

Det sistnämnda ska jag gå och göra när jag skrivit av mig.

Har jätteont i svanskotan eller ryggslutet är det nog mer. Det blir bara värre. Sitta och köra bil är en pina. Precis samma smärta som jag fick efter fallet i badkaret för typ två,tre år sedan..Känns som jag har en underbar månad att se fram emot om det blir likadant som då.

Igår fyllde Petter och lillThelma år GRATTIS till dem!
Alla skryter ju om sina barn så då får väl jag göra det också. Oliwer lär sig fler och fler ord för varje dag, just nu är Tutte och Päpple favoriterna :) Han förstår också så mycket mer, antagligen mycket mer än vi anar..Sjunga och spela Piano samtidigt är en höjdare! Han leker också på ett helt annat sätt än han gjorde innan dagmamman, det blir mer lek om ni förstår. Ja, han är underbar, ett Geni kan man säga :) Haha.

1 kommentar:

Karro sa...

Ja jag märkte igår att han förstår mycket mer. Härlig son ni har!!! Kram Karro