onsdag 28 oktober 2009

Fick sova

Idag sov jag och lilleman till 9.15, det var riktigt skönt dock lite tråkigt då vi inte fick mycket tid tillsammans (lämnar honom 11.00) Men vi hann iallafall leka lite och spela piano!

Nu har jag förberett maten till Anton så han bara istortsett bara behöver sätta grytan på plattan och koka ris. Lyxigt värre!

Ska iväg och träffa Frida på stan sedan blir det öte på jobbet, redan kl 15 så idag slutar jag 21 vilket känns GULD. Får lite lyxtid med Anton innan sovdags :)

Btw har jag vunnit en varm vinterjacka till mig och ett par Kavat Vinterkängor till Oliwer på Tradera :) Nice!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Wow, kul o vinna sånt!:) O du som behövde en jacka också!Ses på fredag gumman!kramar

Fia sa...

Men Eve du fårinte skämma bort honom så:D Tänk om Tobbe läste detta...;)