torsdag 15 oktober 2009

Nej nu så..

Man kanske ska se till att höja tittarsiffrorna på den här bloggen. Det är så många som vet redan och några som säkert anar något nu så jag känner att jag lika gärna kan börja skriva om det, har så mycket tankar kring detta som behöver komma ut.

Ni som inte vet om eller har anat något så hoppas jag det går bra att få reda på det på det här sättet..

Oliwer ska bli storebror om allt går bra.. Vi går in i vecka 10 så det är fortfarande 2 veckor kvar tills vi når de berömda 12 veckorna, efter det kan fortfarande mycket hända. Men vi försöker vara så positiva som möjligt och vill glädjas åt detta nu!!

Hoppas ni vill glädjas med oss!

9 kommentarer:

miadeluxe sa...

de vet du gumman, vi glädjs med er och väntar spänt på att få se erat andra underverk, å äntligen kan jag få börja använda de berömda smeknamnet "Gravideve" hihi :P <3<3<3<3<3

Emelie sa...

GRATTIS!! Vad roligt att höra!

Rebecka sa...

Ååååå, jag är SÅÅÅ GLAD!!!:D Längtar, längtar, längtar! Klart alla vill glädjas med er!:) Många kramar

Anonym sa...

grattis!det va kul att äntligen få lite roliga nyheter!!!!vad mysigt blir nästan lite avis:)kram på er från familjen blom

Anonym sa...

Va fan det var ju det jag sa!! Försök förneka något för mig du bara! :P
Grattis till er allihopa!
//Filippa

Fia sa...

DEt är väl klart att allt kommer gå bra. Vi är jätte glada för eran skull.:)

Karro sa...

Grattis!!! Kramar från Karro och Björn

Sara sa...

Vi tycker de är så kul så. Grattis igen!!:-) /puss

Madde sa...

grattis tjejen...
Tänk va tiden går iaf, du ska ha barn nummer två och jag som knappt fattat att jag har en, hon är redan 8 mån, helt sjukt...
Vore kul att ses någon dag... Är ju i dina krokar ofta så någon dag borde ju passa ;)
Grattis kramar
/madde